Tulaytemurxx babamın hastanesi olmadığı kesin doktorda tanıdığım bildiğim biri deil evet 3 5gün alamadığım dönem oldu ama aylardır alamadım falan deil yani memik karaküçüğe gidiyorum 4aylık gebeyim hiçbir ayım şaşmadı cuma günü yine gidicem siz hergün 16:00da şansınızı deneyin bende alarm kuruyorum telime 15:59da sisteme girerseniz 00da açılıyo zaten favori yapın hasyaneyi ve doktoeunuzu aramanıza bile gerek kalmaz alamadığınız günlerde haftasonuna denk geliyosa oyüzden alamıyosunuzdur muhakkak