Tulaytemurxx canım bende mustafa burak akselime gittim gerçekten cok iyi bir doktor soru sordugunda cevap veriyo ilgileniyor düsük yaptım filan hepsini sordum cevapladı yeni hamileyim bende tahlil sonuçlarım için gidicem carsamba ordaymış randevu alabilirsem daha iyi olcak ama bakalım