Tulaytemurxx İzmir de yim ve buradada durum aynı normalde hastane de 6, 7 tane kadın Doğum Doktoru var ama 2 ye düşürmüşler ve asla randevu bulamıyorsun bulsan da randevu tarihi yaklaşınca doktorun programı değişti deyip randevuyu iptal ediyorlar birkaç ay böyle uğraştım baktım olmuyor özel hastaneye gitme kararı aldım 🤷🏼♀️