gamzeozer16 Tulaytemurxx siz mustafa burak mı gidiyordunuz yoksa değiştiriyormusunuz gittiğiniz doktoru sabitmi olıyor yoksa hangisi denk gelirsemi oluyor
gamzeozer16 Tulaytemurxx mustafa burak akselim iyi bu konuda yeni gelmiş sanırım ben şans eseri aldım randevu memnun kaldım insallah hep bulurum giderim diğerleri biraz gıcık. Bi seda duygu özüpek iyi onada randevu bulmak zor.
gamzeozer16 Kubra_123k doktormu kagıt veriyor sizmi doktora randevu bulamazsam kagıt verirmisiniz diyorsunuz peki
Tulaytemurxx Kubra_123k Posta bi arkadasda var oda yasar cana gidiyo oyleymis msutafa beya bulamassam onu alicam
Kubra_123k gamzeozer16 doktor kendisi veriyo 3 haftada bir veriyordu kaşeli kağıt onunla gidip gün içine randevu alıyorsun benim şimdi 37.hafta olduğu için her hafta gel dedi
Cansuuu23 Tulaytemurxx pandemi var diye eşimi bile yanima almıyorlar kendi çocuğunu göremedi daha adam çok üzülüyor çokta merak ediyor
Tulaytemurxx Cansuuu23 Evet evet ben ilk kalp atisini duymaya gittim esimle ben girdim esimde geliyodu sen giremessin disarda bekle dedi nasi sinir oldum ciktim esimde baya sinir olmus sonra ozele gittik
gamzeozer16 Kubra_123k hımm anladım canım benim daha yeni büyük ihtimalle ayda bir cagırır ozmaan belki randevu bulabilirim oyle alırım cok sıkıntı yani öbür türlü zaten yol uzak.
sevgiharman Tulaytemurxx aynen öyle karnımda ki ağrıyla gebe gebe ana binadan acile kadar yürüttüler yazıklar olsun asla unutmayacağım o yolda ağladığım günü
Kubra_123k gamzeozer16 erken gidip beklemesi biraz zor oluyor ama randevu bulamayınca mecbur kalıyorsun ben genelde o güne randevu bakıyordum bulursam alıyordum eğer bulamazsamda o kağıtla gidiyordum