Selin12- valla bende bulamadım her gün her saat alarm kurup bakmama rağmen yoktu 24+4 te gittim boşu boşuna gittim o da günün geçmiş dedi gene bakmadı o kadar sinirliyim ki suan onlara doktorum bana 22-24 zamanlarında git dedi napim randevu yok sadece 4 gün geçti diye de almadılar. Gittiğim doktorda 23 haftada gelicetin dedi hepsi birbirinden habersiz valla çok üzüldüm 😕