Nimesyaaa 12 gibi uyudum 1-2 gibi gaz sancısı oldu karnımda wc kalktım ama adetliyken gazın olurda katılır kalırsın ya aynı o şekil neyse dedim normal sonra geri yataga döndüm 3 gibi o agrı daha da şiddetlendi karnım taş gibi oldu belim bir yandan agrıdı tuvalete gittim tekrardan işimi gördüm ama geçmedi geçtim salona pilates topunun üzerinde hareket yapıyorum hurma yiyorum baktım kasılma sayar yapıyorum 5 dakikda 4 dakikda kasılıyor birde rahmime agrı vuruyor duşa girdim duştada devam ettim şimdi geçtim uzandım gene oluyor tabi ki