Ezgiparlak 39+6 dayım kaç gündür doğuramıyorum diye post atıyordum bugun 12 gibi uyumadan wc girdim yeşil sümüksü yapıda bişey geldi bu sefer nişan olduğunu düşündüm neyse girdim yataga uyumaya 1-2 saat geçti benim karnımda bi gaz sancısı ama berbat bişey gittim wc işte gazda vardı ama gaz çıktığı halde agrım oldu neyse saat 3 gibi benim karnım taş gibi aynı zamanda ağrım var dayanılmayacak bişeymiş ama kalktım tuvalete gittim ama geçmiyor 5 dkikda 1 hem karnım agrıyor hem sertleşiyor şuan sancılarımla yazıyorum eşimi uyandırmadım kendim bi şekilde suyum gelene kadar çabalıyorum ama berbat bi agrı sanırım kızım geliyorrr
cvkl Ezgiparlak rabbim bir avazda kurtarsın inşallah bizimde bugün 38 haftslık oldu hayırlıdı işe baklım bnmde hiç sancım yok
BusraUras Ezgiparlak su gelmeyebilir. Eşinizi uyandırın acile gidin. Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah.
Ezgiparlak Busra333 BusraUras artık dayanılmayacak raddeye geldiğimde uyandıracagım kasılma sayar yapıyorum 5-4-3 dkikadır 50 saniye süren sancı giriyor
Ezgiparlak cvkl cümlemizi inşallah vallahi gelmez diye bekliyordum ama bakalım bu sancılara da gelmezse ne diyim artık😊
Liyaa Ezgiparlak mrb öncelikle sağlıkla kucağına al cnm bebişin. Kasılma sayar nasıl yapılıyor? Bu konuda beni aydınlatır msn?Bir de yigun bel ağrısı sadece doğum sancısı deildir di mi?
CansuDemir Ezgiparlak yere çömel kalk. Eşin beline masaj yapsın dalgalar geldiğinde. Bebeğin sana kavuşmak istiyordur annesi. Duşa girersen de iyi gelir bele sıcak su. Yürü,çömel,uzan nasıl rahat edersen. Hurma ye,su iç aç durma.
Ezgiparlak CansuDemir yapıyorum yapıyorum kalktım ilk yaptığım şey hurma yemek oldu ben en iyisi sıcak bir duşa gireyim belki hafifler açılmam kolaylaşır en son açılmam yoktu hiç
nursahc CansuDemir Cansu Hanım makat geliş bebeğinizi nasıl döndürdünüz 34 hafta makat geliş dönmezse sezaryen olacagım takdik verin lütfen😢
Nimesyaaa Ezgiparlak sende mi sancı cekenlerdensin bende öyle eşim uyuyor gelip giden sancılar baskılar var 38+4 ben de 2 kere duşa girdim çıktım yeni yeni sıklaşıyor sancılarım
Ezgiparlak Nimesyaaa evet evet bende duş aldım şimdi geçtim uzandım geliyor gene az daha beklicem sonra ver elini acilll
rmys_shn2 Nimesyaaa durumlar bende de aynı şuan benim de eşim uyuyor sancılar gelip gidiyor ara ara şiddetlenirse uyandırıcam ama özele gidiyordum doktorum covid oldu şuan napıcam o konuda da hiç bir fikrim yok 😔🤷🏻♀️
zcelik Ezgiparlak 40+5 ve dün sabah başlayan sancılar şimdi arttı. Artı nişan geldi ve gelmeye devam ediyor kanlı leke şeklinde saatin 6,7 olmasını bekliyorum hastaneye gitmek için
Ezgiparlak zcelik bende biraz evde çekmek istedim sancımı vallahi az daha zaman geçsin hemen hastaneye
Ezgiparlak rmys_shn2 yaaa çok kötü olmuş o durum acile giderseniz başka doktora yönlendirirler mecbur
Nehir0 Ezgiparlak 39+1 benim de öylesine kalkıp bu postu gördüm. Haydi hayırlı olsun şimdiden darısı sıkıntısız bizlere. Ilık duş alın diyorlar eğer gücünüz varsa yoksa da yürümek iyi derler ama bence adamı uyandırın anca ayılır hele bide panik biriyse
Ezgiparlak Nehir0 Nehir0 çok sağolll.Ilık duş aldım evde yürüdümde bakalım son durum ne olacak.Eşim uyanır hemen ben biraz daha evde çekmek istedim sancımı az daha zaman geçsin hemen uyandırıcaö