Ezgiparlak ay bende geceden beri saat başı sancıyla uyanıyorum benimde birkac kere nişan geldi ama sarı&yeşil gibi bi renk başka bir belirtim yok 40+3 teyiz eşim uyuyor bende hastaneye gitmek icin acele etmek istemedim ne kadar sıklaştıginda doktoruma haber vermeliyim acaba