Esmakorkmaz ben şuan bir kaç tulum ve hastane çıkışı aldım zıbın falan
alt üst kıyafet olarak uzun kollu yada kalın bulamadım kasım zaten havalar soğumaya başlayacak eylül de kışlık ürünler çıkar diye para biriktirdim sadece toplu olarak kışlık alırım diye ikinci oğlum zaten çoğu şey daha yesyeni duruyor uzun kollu kıyafet yok çıkmasını bekliyorum kalın almakta fayda var zaten üşüyecek çocuklar