Melike3535 ilkgozagrimhavinim normal doğum ozaman senin demi benim sezeryan o tarihlere denk geliyo 23 haftalık benimde
ilkgozagrimhavinim Melike3535 şuanda normal. Daha belli değil ilk gebelik. Bi sorun yok henüz. İnşallah normal olur.
Fulyabaykan Merhabaa 😍 benimde ultrasona göre 5 kasım ama normal tarih 25 kasım sezeryan olcağı için bide ben bütün herşeyini aldım sadece kendime hiç birşey almadım siz neler alıcaksınız kendinize
Zzozan bugo Amin inşallah 🤲🏻🤲🏻 bende Pendik Medical Park a gidiyorum doğum için daha konusmadim. Özel sigortamiz var tamamen karşılıyorsa orda yaparım. Karsilamazsa Özel bölge Hastanesi’nde yapmayı düşünüyorum