Seda6019 Yaya vallahi iyisin ben 3 lü rakamlara dgru gidiyorum 😀 bebeğim zayıftı benimde bende ondan diye düşünmüştüm cok hissetmiyorum sanıyorum
Seda6019 Yaya 29+5 günlük hamileyim. 83le hamile kaldım. Tam diyete başladığım an 😀 95 oldum fena kilo alıyorum 😀
QOH Yaya bana iki doktorum karnında nasılsa çıkınca da öyle oluyorlar demişti.Bebeğiniz tembel değil bence sakin ve iyi huylu.
Smyrnagozde Yaya biz 34. Haftadayız hala sizin durum ile aynı :) nstye girdim geçen gün, ebe kıpır kıpır durmuyor sen hissetmiyorsun dedi:) doktor sorun yok diyorsa ve günde 10 kere hareketimi hissediyorsanız sorun yoktur Allah’ın izni ile 🌸
nazmiyeee Smyrnagozde canım ne 10 u bazen günde bi kaç kez anca hissediyorum korkup doktora gidiyorum ama ultrasonda gayet hareketli ben hissetmiyorum 😂
Kdk Yaya benimkide aynı. 20li haftalarda daha çok hissediyodum kıpır kıpırdı. 30lu haftalara geldik bebeğimin hareketleri azaldı. Doktoruma söyledim doplerle kan akışına bakıldı hiç bir sorun yok. Gelişim olarak da bir hafta önden gidiyor. Bebeğin mizacının sakin olduğunu söyledi doktorum. Başkasının bebeğiyle kıyaslama sakın her bebek aynı olmaz dedi. Siz de merak etmeyin. Sakin huylu bebişlerimiz olacak inşallah
Kdk Yaya siz içinizi rahat tutun 🥰 daha dün hareket hissetmiyorum diye çikolata yedim sol tarafıma yattım karnımı 15-20 dk salladım anca uyandırabildim. Hareket hissedince oh çektim 😅 yoksa acile gidecektim. Sizde çok uzun süre hissetmezseniz bu şekilde uğraşın biraz 😇
nazmiyeee Yaya anladım canım merak edip kendimizi korkutmayalım sağ salim kucağımıza alalım inşallah 🥰 ben kilolu hamile kaldım birazda ona bağlıyorum hareketlerini hissedememi 😂