Yaya benimki de aynı öyle tembel bebiş 😁 38 oldum geçen hafta nstye gittim uyumuş hiç hareket yok doktor dedi bu nee aç mısın yemek yemedin mi, ben de yedim vallahi hocam dedim hemen su iç yürü dedi o sırada çikolata da attım ağzıma tekrar girdim nstde çok az hareket etti 🙄 iki kere falan yaşadım bu durumu serum bile yedim hareket etmiyor diye yatınca, tatlı yeyince falan anca ama kilosu falan iyi çok şükür 🤗