Yaya Selam hanimlar.30+2hamileyim.bebeyim en bawindan cok az kipirdiyo.eskilerden biraz netdi wimdi cok azaldi.yan uste yatiyorum elimi karnima koyuyorum o zaman bi weyin vurdugunu hiss ediyorum.ayaktayken hic his etmiyom.ultrasyonda her wey yerinde hatta 2 hafta onden gidiyo.neden boyle acaba.sizin bebekler nasil.?
nazmiyeee Yaya 26 haftalık benimde öyle nadir hissetiğim oluyor 😂 ama ultrasonda gayet hareketli ve iyi 🥰
tugbakaragul Yaya Bizimkide 25-26 arası çok hareketliydi bu aralar azaldı. 28+0 olacağız nasipse yarın, her şey yolunda ama eskisi gibi hareketli değil. Ya yeri daralıyor yada sıcaklardan herhalde, bilemedim 🤷🏻♀️ 😅
Yaya Gul-42 bazi kizlar ay bebeyim durmuyo beni uykudan uyandiriyo yaziyo.bende merak ediyom benimki neden oyle diyil
Yaya nazmiyeee canim senin haftan kucuk normal senin bebeyinin haraketi benmki koss kocaman kiz ama tebmel😄
Prenses_annesi1 Biz kizimla 31 haftaligiz normalde de çok hateketliydi ama son 2 haftadir sabah akşam hiç durmuyor karnım dalgalaniyor artik ne yapiyorsa içerde 🙊