Hayaliine eliffkrts askım benim ikinci kürtajım ikincide patolojiye gönderdi doktor sonuç temiz çıktı pıhtılaşmadan şüphelendi sonuç yine temiz çıktı doktor nasip değilmiş demek dedi korunma dedi bana bebek istiyorsan hamile kalırsan direk ilaca başlarız dedi iki gün sonra tekrar kan vericem yükselirse ilaca baslıcakmısız
Nergisseher Hayaliine kürtaj sonrası beta hcg 1 ayda sıfırlanıyor. 2 gün sonra tekrar bir beta baktırın eğer artış varsa hamilesinizdir 🙏
Elalayla Aynı yerdemi beta testi yaptırdınız? Eğer aynı ise olabilir. 14 gün sonra yumurtladıysanız 22. Günde bu sonuç mümkün . Kürtaj sonrası gebe kalmak daha kolaymış bölgede kanlanma yüksek olduğu için.
Hayaliine Elalayla evet aynı yerde yaptırdım 10. Gün muayeneye gittiğimde doktorum yumurtlaman oluşmuş değerlendir demişti
Elalayla Hayaliine Hayaliine aa ne güzel çabuk toparlamış doktorunuzda desteklemiş . İnşallah sağlıklı devam eden bir gebelik olur. Bende dış gebelikten 3 ay sonra hamile kaldım şuan sorunsuz devam ediyor
Ankara_06_ Hayaliine Evet canım hamilesin ama 2 günde 2 kat artış olması lazım takip et kan ver sağlık ocağında, daha çok küçük. Hayırlı olsun Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin, tekrar evlat acısı yaşatmasın Allah inşaAllah.
Hayaliine Elalayla dayanamadım bi saat önce önce yine aynı yerde kan verdim hemşire deliymişim baktı suratıma 😂 sabah 26 idi suan 38 yükseliyor bu ama doktor gebelik dedi ve çok şaşırdı muayene etti ekstra 4 tane yumurtan var dedi ( 4 yumurta kısmasını bende anlamadım )
Arzum1 Hayaliine kürtajdan sonra değerleriniz sıfırlanmamış olabilir anlamak için 2 gün sonra kan verin yine eğer artmışsa hamilesiniz 🙏
Arzum1 Hayaliine Benimde ilk verdimde değerim 12 iki gün sonra verdimde 36 iki gün sonrada 38 oldu kimyasal dedi doktor en iyisi beklemek adet tarihini inşallah rabbim gönlüne göre verir 🙏
muallimehanimmom5 Hayaliine oyyy kuzum rabbim öyle büyükki insallah bu ay bebek haberi alırsın 🤗 doktorun önerisi ile olmuş haberdar et bizleri de gelişmelerden 🤗
Hayaliine muallimehanimmom5 al işte bak dayanamadım yine kan verdim aynı hastanede hemşire deliymişim gibi baktı bana 😂😂 sonucum şimdi çıktı elimde değer 38
muallimehanimmom5 Hayaliine canım sabırlı ol 🙂 48 saatte 2 katına çıkıyor mu onu görmen gerekiyor en azından keseyi görene kadar 🤗
Arzum1 Hayaliine anlıyorum seni bende dayanamamıştım ve doktorum çok kızmıştı adet tarihin geçmeden test yapma diye ben o olumsuzluğu yaşadığım için yazmak istedim 7 ay oldu bizde deniyeli olmuyodu adetim gecikmeden hep test yaptım durdum hep silik çizgi sonra regli oluyodum oturup ağlıyorum pskolojimi çok etkilemişti artık akışına bırakcam dedim ve adetim gecikti yine yapmadım bekledim bi süre bi baktım ki hamileyim ben şok tabi akışına bıraktım ilk ay hamile kaldımı öğrendim bi kaç gün oldu inan stresten hep olca varsa olmuyo inşallah güzel haberlerini alırız 🙏😊
Erni34 Hayaliine süper o zaman hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏 hepimiz alırız inşallah 🙏🙏
Hayaliine Mucizem0405 yok kuzum 4 gün önce 00,02 idi sabah kkan testi yaptım 26 çıktı aynı hastanede bi saat önce kan verdim 38 çıktı gittikçe yükseliyor doktorum yeni gebelik dedi