Hayaliine anlıyorum seni bende dayanamamıştım ve doktorum çok kızmıştı adet tarihin geçmeden test yapma diye ben o olumsuzluğu yaşadığım için yazmak istedim
7 ay oldu bizde deniyeli olmuyodu adetim gecikmeden hep test yaptım durdum hep silik çizgi sonra regli oluyodum oturup ağlıyorum pskolojimi çok etkilemişti
artık akışına bırakcam dedim ve adetim gecikti yine yapmadım bekledim bi süre bi baktım ki hamileyim ben şok tabi akışına bıraktım ilk ay hamile kaldımı öğrendim bi kaç gün oldu inan stresten hep olca varsa olmuyo inşallah güzel haberlerini alırız 🙏😊