22 gün önce 9 haftalık kürtaj oldum kalbi durmuştu kanamam olmadı korunmadık ta geçen gün kan testi yaptım 00,02 çıktı dün gece rüyamda kız bebeğim oluyordu dayanamadım yine kan testi yaptım bugün 
sonuç böyle çıktı doktorum gebelik olabilir iki gün sonra yine test yapalım artış varmı bakalım dedi böyle olanlar varmı kürtajdan sonra hiç adet olamadım da