Eby yaaaa darısı benim başıma inşaallah 38.haftamda gittiğimde 2 cm lik açıklık vardı doktorum eve yolladı, şimdi yarın tekrar kontrol var muayene edecek ne kadarlık açıklık var ona bakacaz , yarında 39. Haftam bitiyor işte 😬 ama bizim tosbik oğluş hala gelmiyor, bende çok dua ediyorum Allah’ım böyle 1-2 saat sancı çekeyim somra hemen doğsun diye 😀 inşallah hayaller hayatlar olmaz ya 😀 uffff heycanlandım😳