Selinnn teşekkür ederim 😊 doğru ıkınmayla ilgili dr banu çiftçinin videosunu izlemiştim daha önce, göğüsten derin nefes alıp karına doğru ıkınmak gerekiyormuş. O an başta unuttum tabi teknik falan gırtlaktan ıkınmışım ilk, ebeler uyarınca düzelttim.. panik yapmazsanız içgüdüsel de olarak doğru şekilde yaparsınız bence ..