Tomrisinizi Bir şey sormak istiyorum dogumuma daha coooookkkkk var ama 🙈 beni kan tutuyor dogum esnasında çok kan gördünüz mu ?
Esma29 Eby süpermiş maşallah allah sağlık sıhhat versin bebeğine de size de darısı bizim başımıza tüm hamişlerin başına 😊
hamisanne_63 Esma29 ben ilk hamileliğimde adetimden tam 10 gün önce yapmıştım cıkmıştı. İkincisinde 5 gün önce yaptım çıkmadı iki gün sonra yaptım çıktı
mavimm Eby Allah analı babalı büyütsün çok güzel bi doğum hikayesi pozitif olmanıza bayıldım maşallah size ❣️
Eby Hacererosozzz sağolun, hiç bilmiyorum sormadım sadece dikişin ilk normal doğuma göre az oldu dedi doktor 🤷🏻♀️
Eby nesly hiç çekinme çünkü orası ne kadar esnerse o kadar iyi, düzenli uygulayınca hiç dikiş olmama ihtimali bile varmış.. ben de çok düzenli yapamamıştım keşke yapsaymışım
Eby Alim evet hissettim çok değil ama acıdı. Yani şöyle söyleyeyim operasyon sadece dikiş olsa hiç umrumda olmazdı ama doğumdan sonra direncim çok düşmüş halde olduğum için belki de acıdı gibi geldi. Çünkü uyuşturdu yani başka türlü zaten dayanamazdım..
Eby ilkgebelik kanala girip girmediğini ben hissetmemiştim 37. Haftaydı sanırım doktorum ultrasonda söylemişti. Doğum belirtilerine gelince nişan gelince heyecan yaptım ama asıl belirti sancıymış gerçek sancı başlayınca da hissettiriyormuş zaten kendini 😅
Eby TuEy rahim ağzı zorlanınca ya kendiliğinden yırtılıyor ya da yırtılacağını görünce temiz görüntü olsun diye kesi atıp sonra dikiş atıyorlar. Çoğu normal doğumda oluyor bu işlem
TuEy Eby peki çok agrın oldu mu dikişlerin iyileşti mi vede tuvalet ihtiyacın nasil oldu kusura bakma merak ettim 😒
Eby Gozdealpu hiç sormak aklıma gelmedi 🤷🏻♀️ Aslına bakarsan daha orayı görmek de nasip olmadı pansuman yapıyorum ama hiç haberim yok ne halde 😅
Ecrinimleyla Eby valla bende hiç bakmamıştım sadece pansuman yapıp geçiyordum baksam psikolojim bozulurdu 😂😂
Eby Bellini merhaba, çok teşekkür ederim Allah razı olsun..istanbulda nisa hastanesinde oldu doğum. Perine masajını internetten birkaç video izleyip evde kendim yaptım. Siz de sağlıkla yavrunuza kavuşursunuz inşallah ❤️
Eby EsraElms karın ağrısı ve dikiş ağrılarım var benim de .. geçicek inşAllah kolay şey değil vücudumuza da süre tanımak lazım 😌❤️
Eby YelizMami açılma tam olmadan normal doğum hiç olmuyor zaten o rahim açıklığıyla ilgili, dikiş işin biraz daha dış kısmında