Her şey hazır, 32.haftada bitirmiştim işleri. Ev hastaneye yakın diye çok bir şey doldurmadım çantaya. Ekstra bir şey lazım olursa eşim 10-15 dkda getirebilir. Yarın 35. hafta dolacak, bakalım sıpa eylülü bekletecek mi? Odasının halısı ve perdesi eksik ama onları doğduktan sonra da hallederim diye umursamıyorum.