Deletedmom9823 İlki sezeryan olduğu için ikinci de otomatik sezeryan dedi doktorum o yüzden canım 🤗 çantama da şunları koydum
BEBEK İCİN ;
3 tane alt üst yazlık takım (eldiven,şapka, önlük, çorap)
5 tane sıfır kol zıbın
2 tane ağız mendili
10 tane bebek bezi
Islak mendil
Bir tane Müslin örtü (bir tane kalın kundak battaniye)
Emzik,biberon,pişik kremi her ihtimale karşı 🤷
KENDİM İCİN;
Bir tane uzun gecelik
Bir tane pijama takımı
Göğüs pedi 3 adet
Emzirme sütyeni
Hamile kilodu
Göğüs kremi
Terlik
Taç 👑
Depeend hasta bezi 2 adet
Bir adet yüz havlusu
Sade nescafe büyük paket sezeryandan sonra olmazsa olmazlardan çünkü 🤗 bu kadar canım 🤗