Deletedmom9823 ben de temizlik halindeyim. Bebegimin besigi ve dolabi geldi, dun onlari kurduk. Hastane cantam hazir degil, bebegi biraz asagida hissediyorum onun disinda bir sikintim yok. 34+2yim. Bir de bu bebe camasirlari neden utulenir anlamadim. 😅 Zaten yuksek derecede hassas deterjanlarla 1.5 saat yıkanıyor. Elimizi 20 sn sabunlayinca bile tum mikroplar ölüyor. Utu yapmayi düşünmüyorum valla😅