Kezibankarakoc canoldunbebegim bence porsiyonlarınızı küçültün , ben de çok severim ama yesem bile 2 yada 3 dilim yiyorum ,doktorum karpuz kiraz suyunu arttıracağını söylemişti o yüzden azalttim
canoldunbebegim Ela20 bende karpuz çok yiyorum daha 3 aylığız ama midemi o bastırıyor sadece zararı varsa azaltırım
Sunay10 canoldunbebegim zararlı bende her gün karpuz şeftali yiyen biri azalttım suyum fazla erken doğum olur dedi korktum azalttım
Deletedmom9823 ilknursoykan evet oldu ama hergün düzenli kullanıyorum bi gün kessem hemen kanamam oluyo activia yoğurt olan değil ama shot olandan
Kezibankarakoc Ela20 doktorların her dediğine de inanmamak lazım bence , başı asada diye hemen gelcek hali yok ya , doğum kanalına girmeden nasıl gelsin , sen içini ferah tut bence moral bu durumlarda çok önemli
Ela20 Kezibankarakoc evet haklısın morel çok önemli iyi olumlu düşünmek en iyisi olumsuz düşündükçe olmayacağı varsa da olur
Mrvecckk Bende hamileliğimi öğrenir öğrenmez doktorum kullanmamı istedi 3. Ayıma giriyorum yarın kullanıyorum hala 🥰
demett61 canoldunbebegim ben decavit kullandım bir süre ama bitince gyneferon ve desiferole geçtik doktor bunlar doğuma kadar devam dedi 🌸
Cimcinpi Zeysezer bende kullanamadım doktorum 2 hafta ara ver dedi bölüp atıyorum yine kusuyorum cok kötü yaptı beni
DsMom Deletedmom27272 Tamam işte demir ilacı kan değerlerini desteklemek için. Ama diğer vitamin ve mineralleri içermiyor. Onu demek istedim. Decavit, elevit ya da diğer multivitaminlerle eş değil
Sunay10 canoldunbebegim banada verdi oldum olası sevmiyorum hapı ben onun yerine doktorum bana balık ilacı verdi içinde tüm vitaminler var ayrı olarak bide d damlası aldım kendime onuda kullanıyorum
Birkizannesi_5260 canoldunbebegim adını duyunca bile kusma hissi veriyor o ilaç devlet bedavadan veriyor çok güzel ama ben özel ilaç alıyorum o da iyidir elbette ama travma yarattı bende ilk başta insan her şeyden tiksiniyor 😁 regenesis kullanıyorum ben
canoldunbebegim Birkizannesi_5260 regenesis duydum bende ama içinde 400 mg de folik asit var sanırım artık doktorum folik asiti bırakalım dedi yada çok az miktarda olsun dedi vitamin ilacının içinde onun folik asitsiz olanı varmı bilginiz varmı