canoldunbebegim Birkizannesi_5260 regenesis duydum bende ama içinde 400 mg de folik asit var sanırım artık doktorum folik asiti bırakalım dedi yada çok az miktarda olsun dedi vitamin ilacının içinde onun folik asitsiz olanı varmı bilginiz varmı
Birkizannesi_5260 canoldunbebegim yok benim bilgim ama folik asit zararlı değil ki neden önermedi acaba merak ettim
canoldunbebegim Seyhan-Sefa07 2. Trimesterda ne kullanmaya başladınız vitamin olarak yani 3. Aydan sonra
canoldunbebegim Birkizannesi_5260 ilk üç ay alınması önemliymiş beyin gelişimi için sonrasında bırakıcaz dedi
tugbao canoldunbebegim decavit kullaniyorum 3 aydir ben de. halsizlik vs. hic bisey hissetmiyorum. enerjik kalkiyorum hep 😇