Oznurunannesi canoldunbebegim decavit 1 2 kere kullandim.Bana inanilmaz agir geldi gozumu acamiyordum.Biraktim inanilmaz agir bir hap.
Zeysezer tazeannecik1 folidoce kullanmıştım o minicikti yutuyordum 😁 Allah sağlık versin bebişlerimize
AseLenaMom canoldunbebegim Bende decavit kullanıyorum . Yanında şuanda kalsiyum ve magnezyum başladık ve Demir ve kan ilacı kullanıyorum yıldım artık bir an önce doğursaydım içim dışım ilaç oldu🙄😃😃
ebruzb yigitegenin_annesi evet tam 30 adet bulunuyor içinde ama kontrole gittiğinde doktor ilacın durumunu soruyor ve tekrar devam diyor bi daha yazıyor yani bende öyle hepsine devam ediyorum ekstra bir de magnezyum yazdı bu ay
Kezibankarakoc Ela20 istirahat edeceksin ev işi yapmak yok vücudu yormak yok ama sürekli yatarsan da kan pıhtılaşması olur dedi yatağa bağlı kalma dedi , sanırım önemli olan vücudu ve bebisi yormamak , sizin neden erken doğum riskiniz var
Ela20 Kezibankarakoc suyum fazla çıktı şuan için iyi suyu şekere bakıldı çıkmadı. Bebeğin başı aşağıda doğum sürecine girmiş
utopikegitimci canoldunbebegim Ben 2 aydır kullanıyorum. İlk ayım bitince doktora değiştirebilir miyim çok büyük zorlanıyorum dedim değiştiririm ama değiştirmesem daha iyi bundan daha iyisi yok gibi cümle kurumca o zaman kalsın katlanacağım artık mecbur dedim ve kullanmaya devam ediyorum bebeğim için
Kezibankarakoc Ela20 karpuz kiraz çok yiyorsaniz azaltın bence onlar bebeğin suyunu artıyormuş baya , inşallah vakti zamanında gelir tüm bebisler
Pakhuylumn canoldunbebegim bana da doktor decavit yazmıstı bir süre kullandım fakat tüm doktorlar reçeteyle satıldığı için onu yazıyor. Kendiniz özel olarak alma imkanınız varsa regenesis öneririm. İçeriği hem multivitamin hem omega 3 olduğundan ekstra balık hapı kullanmanız da gerekmiyor. Bayadır regenesis kullanıyorum cok memnunum.
canoldunbebegim Pakhuylumn olur daha iyiyse onuda kullanabilirim balık yapı ekstra almaktansa mantıklı
canoldunbebegim Seyhan-Sefa07 banada 3 ay sonunda önerdi doktorum ancak içinde omega 3 balık yağı yokmuş ekstra kullanıyormusunuz
Ela20 Kezibankarakoc amin inşallah 🤲 bir aya yakın tamamen kestim kiraz karpuz gibi suyu artıran yiyecekleri öncesinde yiyordum. Belki de tamamen kestiğim için normale dönmüştür Su bilmiyorum fakat bebeğin başı aşağıda olduğu için her an gelebilir demişti doktor.
canoldunbebegim Ela20 bende karpuz çok yiyorum daha 3 aylığız ama midemi o bastırıyor sadece zararı varsa azaltırım
Kezibankarakoc Ela20 doktorların her dediğine de inanmamak lazım bence , başı asada diye hemen gelcek hali yok ya , doğum kanalına girmeden nasıl gelsin , sen içini ferah tut bence moral bu durumlarda çok önemli