bahtnurr1 @canoldunbebegim ben kullanmaya başlamıştım karaciğer enzimi yğjseldi bıraktım sonra geri başlattı geri bıraktı derken şuan kullanmıyorum
Ela20 canoldunbebegim amin hepimiz inşallah rabbim hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin şifa versin
Deletedmom9823 canoldunbebegim sabah aç karnına activia shot at ben basur oldm ilaç yüznden hep kanamam oluyo
ilknursoykan canoldunbebegim bende devacit kullanıyorum bunun yanı sıra d vitamini damlası, demir ilacı ve magnezyum kullanıyorum.
Kuzucccum canoldunbebegim deıdıgnız aylarda kullandım geçen gıttım doktor yeniden verdı devam edıyorum kullanmaya son bı ayımız kaldı 34 haftalığız
Selen37 canoldunbebegim Bir yan etki yaşamadım. Doktorum verdiği için kullanıyorum. Bir o var bide pembe bonibona benzeyen bir hap ikisini kullanıyorum
ebruzb canoldunbebegim decavit ile 2.ayım folikasitten sonra vermişti evet çok büyük ama bebeğiniz ve kendi sağlığınız için almalısınız🌸 bende çok zor yutuyorum ama günde 1 kez katlanmak lazım bölenler varmış mesela öyle deneyebilirsiniz
ebruzb yigitegenin_annesi canm biz senle aynıydık değil mi ? Ben 18+1 ikinci ayımdayım kullanmaya devam
ebruzb yigitegenin_annesi evet tam 30 adet bulunuyor içinde ama kontrole gittiğinde doktor ilacın durumunu soruyor ve tekrar devam diyor bi daha yazıyor yani bende öyle hepsine devam ediyorum ekstra bir de magnezyum yazdı bu ay