Selen37 canoldunbebegim Bir yan etki yaşamadım. Doktorum verdiği için kullanıyorum. Bir o var bide pembe bonibona benzeyen bir hap ikisini kullanıyorum
canoldunbebegim Ela20 yok hayır 3 ayı geçtiğimiz için bu vitamini verdi sadece sizde bol bol dinlenin çok dikkat edin
Ela20 canoldunbebegim ben en 6-7 doktora sordum yapabileceğim bir şey var mı neye dikkat edeyim tam istirahat iyi gelir mi gibi ama hepsi yapabileceğin bir şey yok seninle ilgisi yok ne yaparsan yap erken doğum riskin var dediler
canoldunbebegim Deletedmom9823 yaptı zaten kullanan varmı diye merak ettim çok büyük bir vitamin yutması güç
Deletedmom27272 DsMom feramat 100 mg demir eksikliğinde kullanılır yazıyor üzerinde birde tardyferon verdi oda demir için yazıyor
DsMom Deletedmom27272 Tamam işte demir ilacı kan değerlerini desteklemek için. Ama diğer vitamin ve mineralleri içermiyor. Onu demek istedim. Decavit, elevit ya da diğer multivitaminlerle eş değil
Happyasya canoldunbebegim ben kullandım çok zorlandım kullanırken, sonra balık yiyemeyince yaz dolayısıyla belıkyağına geçip decaviti bıtaktm
Aycicegim canoldunbebegim ben suya damlatılandan kullanıyorum birde demir vitamini ve balık yağı 3 ay doldu.
tazeannecik1 Zeysezer bende yutamıyorum kesinlikle folik asit bile zorladı beni,meyveyle sebzeyle kapatmaya çalışıyorum vitaminide
Zeysezer tazeannecik1 folidoce kullanmıştım o minicikti yutuyordum 😁 Allah sağlık versin bebişlerimize
Bebeksum canoldunbebegim ben doğum öncesi kullanmaya başlamıştım folik asit içerdiği için 27 haftalığım hala kullanıyorum doktorum yazıyor hep sanırım doğuma kadar yazacak🥰
Ela20 canoldunbebegim amin hepimiz inşallah rabbim hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin şifa versin