Gunes_84 sezeryan olursanız da korse kullanabiliyosunuz, sadece hemen değil muhtemelen doğumdan 1 hafta sonra falan belki 10 gün. Ve merak etmeyin göbeğin kalması doğumun şekliyle asla alakalı değil. Normal doğuruo göbeğini ve genel kilosunu 2 yıldır toparlayamayan bir sürü arkadaşım var. Bu tamamen sizin beslenme şekliniz ve hareket seviyenizle alakalı. Siz özen gösterirseniz korse bile kullanmadan vücdunuz eski formuna döner