ATC ya evet herkes eskiler doğuruyormuş diyo ben kayınvalidem ve onun kayınvalidemle konuştum. Valla ikisi de iyi babsetmiyor doğumlarından😂 çok zorlandım diyolar hiç kolay bişi değil. Tabi onların zamanında epidural falan nerdeee babanemiz evde doğurmuş, kaynanam sağlıkocağında. Bana üzülerek bakıyolar inşallah bi avazda falan diyolar da şimdi normal bile doğursak epiduralle sancı zamanı kolay geçiyo. Bir de doğurcukları bebekler normalmiş yani 4 kg falan da değil. Kim bilir 4-5 kg doğuran kadınlar neler yaşadı.