Gunes_84 korkutmak istemem ama bir tanıdığım 4,5 kilo doğum yaptı içli dışlı çok dikişi oldu ben 3,5 yaptım benimde dikişim çok doğurmak bişiy değilde zar zor oluyor sonrasıda çook kötü 1 hafta oldu hala dikiş acısı çekiyorum yanıyor kuru kalmak zorunda ama çok zor her dk kanama var vs zor iyileşiyor siz bilirsiniz tabiki umarım güzel kolay bi doğum olur 🌸