Kbrnrtsn kuzum benim ne diyeceğimi bilemedim seni su an cok iyi anlıyorum yaşadığın endişeyi korkuyu 😔 26 haftalik dogum yaptım 66 gun önce şu an iyiye gidiyorlar cok sukur basta doktorlar hic bi sey demicekler kuzum hatta yasamaz demeye bile getirecekler zamana bırakalım zamana bırakalım zaman gösterecek hep bu lafları duyacaksın fakat sen o minicik bedene inan güven ve her onu görmeye gittiğinde onunla konuş güç ol ona annesi sakin yanında ağlama inan bana hissediyorlar kuzum o minicik bedende oyle bi güç oluyor ki bi anda ne olduğunu anlamıyorsun doktorlardan hep mr çekilmesini rica et kuzum bir suru süreçten gectik daha önümüzde ne var Allah biliyor ama sen ve esin ona hep güzel şeyler söyleyin inan anliyor baata entube olur muhtemelen benim bebeklerim yeni çıktı daha entubeden haftan iyi bi hafta keske bende 28 de dogum yapsaydım derim hep tam sınır haftası soyle böyle dicek doktorlar inanma gir youtubeye kuzum bizim gibi cok anne var moralin bozulunca yaz kuzum ama lütfen stres yapma bol bol sutunu sağ stokla kuzum sutun hic bi şeyden etkilenmesin rabbim yardımcın olsun unutma “Prematüre bebekler annelerin karnında değil, kalbinde büyür ”🌸