Kbrnrtsn onlar demek zorunda olabilirler ama karşıdakinin anne olduğunu da unutulmamalı üslüpla yada bu bu sıkıntı vs vs diyebilirler neler atlatan bebekler var onlar bizim sandığımızdan daha güçlü bilmezler mi ki bi sıvıdan yaratan rabbiöin gücü var dua et annesi vs diyebilir gerçekten tahammülüm yok böyle doktorlara benimde 4. Gebeliğim 3 bebeğimi kaybettim bi ölü doğumum var hamile kaldığından itibaren hep korka korka yadırgaya yadırgaya baktılar öteki bebeklerim hep sağlıksızdı ama 4. Bebeğim Allah’ın izni ile ilk bebeğim olcak inşallah ki bunu sana onca olumsuzluklara karşı diyorum hikayemi bilsen anlarsın beni ,gayet sağlıklı onlara göre Buda olmayacaktı sen hiç üzülme bacım o güzel sütüm hiç kesilmesin sürün kan olsun can olsun götürdüğün sütlerin üstüne oku hep rabbim büyüktür biz anneniz hep korkuluyuz içgüdüsel olarak elden bi şey gelmez bilirim ama bak yaşıyo çok şükür hayatta da umut var şükür sağlıklı da sen hiççç canını sıkma o minnak ellerin ayakların hayallerini kur yakında annesinin kollarında olcak inşallah rabbime İnan güven duam sizinle Allah’ın izni ile 🤍