Kbrnrtsn merhaba bende 15 Temmuz da doğum yaptı aynı şeyleri yaşadım seninle gebelik zehirlenmesi ayak bacak ödem şiş doktor ihmali yüzünden tansiyon fırladı bir anda sezeryana alındım yoğun bakımda yattım 8 gün taburcu oldum çocuklarım 17 gündür küvezde ikizler ne zaman çıkacakları belli değil Allah yardımcımız olsun inşallah çok zor beklemek 😭