Kbrnrtsn allah yardımcın olsun canım zor bir süreç ama geçecek inşallah sağlıklı bir şekilde kavuşursun yavruna. Benim bebeklerim de 32+1 de doğdular 40 gün oldu bugün küvezdeler dediğin gibi doktorlar umut verici şeyler söylemezler bize de söylemediler şu gün çıkar şu kadar kalır kesinlikle net bir şey söylemiyorlar ama korkma tabiki arada olumsuz şeyler olabilir ama umudunu kaybetme ben çok okuyup araştırmıştım daha düşük hafta ve kiloyla doğan bebekler bile yaşıyor o yüzden sen moralini yüksek tut güçlü ol düzelir inşallah her şey ☺️