Ben 4lü lohusa takımı (sabahlık, gecelik, alt-üst pijama) aldım. İndirimle uygun fiyata denk geldi. Bugün de LCW’dan önden düğmeli pijama takımı aldım. yeterli diye düşünüyorum.
İç çamaşırı alıcam ama ne zamandır bakıyorum düzgün bişey bulamadım. Bu emzirme sütyenlerini neden bu kadar çirkin üretiyorlar 🙄