Merimericik ben lohusa geceliği almadım. Modelleri aşırı abartılı. İnsanı ister istemez o lohusa psikolojisine sokuyor. Emzirme açısından kolay olacak şekilde baktım normal pijama takımı aldım. S giyiyorum normalde hamilelikte m ve l tercih ettim pijamaları. Mis gibi de oldu. Ayrıca fiyat anlamında da çok çok uyguna geldi. Eğer lohusa takım düşünmüyorsanız trendyolmilla ve lcw dream e bakabilirsiniz. Ben 2 3 tane askılı elbise aldım hem doğum sonrası da rahat olur diye bir tane de şortlu alt üst takım aldım.