Merimericik bende daha 4 aylikken Trendyol dan siyah inciden beyaz kolu ve boyu uzun beyaz bir gecelik aldım su an sovuyorum kendime 😂 iç gösteriyor ve kan olursa korkusu var 😂 geçen dagi de indirim vardi uzun kollu düğmeli 2 tane pijama aldim içim rahat ikiz olduğu için sezeryan olcam ama gecelik gerekir mi yine bilmiyorum deneyimliler yardimci olabilir mi pijama daha mi rahat sizce ?