defnosunannesi_ Selcansahin33 şuanda bir problem yok 35. Haftada kontrole gel dedi bekliyoruz . Sadece bu sıcak günlerde yatıyorum hep hiç halim yok
Celiklibusee Selcansahin33 nst cekildi kasılma vs cıkmadı sadece yorulunca bel ağrım oluyor çok şükür her şey yolunda😻sizin nasıl gidiyor
Selcansahin33 Celiklibusee yaa çok güzel ben daha hiç girmedim nst ye 35.haftada muayeneye gidicem o zaman muhtemelen nst isticekler heyecanlıyım iyi gidiyor ama bel ağrılarım oluyor artık 😅😊
Ayse_ayhan12 bimeftun tam olarak balayındayım ayak kasılması dışında çok şükür hiç bir şikayetim yok 🥰 siz nasılsınız?