Celiklibusee Selcansahin33 nst cekildi kasılma vs cıkmadı sadece yorulunca bel ağrım oluyor çok şükür her şey yolunda😻sizin nasıl gidiyor
Selcansahin33 defnosunannesi_ günümüz aynı nerdeyse 33+2 yiz bizde durumlar nasıl muayeneleriniz nasıl geçiyor 🤗
defnosunannesi_ Selcansahin33 şuanda bir problem yok 35. Haftada kontrole gel dedi bekliyoruz . Sadece bu sıcak günlerde yatıyorum hep hiç halim yok
Selcansahin33 Deletedmom93428 aynen aynen yakınız yinede nasıl gidiyor durumlar iyi misin bende bel ağrıları kasık ağrıları başladı 🤗
Deletedmom93428 Selcansahin33 berbat haldeyim🤦♀️sıcak beni mahfediyor zaten hiç sevmezdim şimdi 2 kat sevmiyorum nefes bile alamıyorum 🤦♀️🤦♀️ kasık ağrım değilde bel ağrım hatsafhada canım🤦♀️🤦♀️sen nasılsın sıcaklara baş edebiliyor musun☺️
Feride-42 Bizde 36+2 olduk aşırı halsizlik var sürekli uyku hali nasıl geçecek son zamanlar bilmiyorum 🤷♂️
Selcansahin33 Deletedmom93428 ay sorma bende hiç sevmem ama mecbur dayanmaya çalışıyorum her akşam klimaya yatıyorum zaten nefesim daralıyor artık benimde benim doğum günüm 31 Ağustos anneme hep bu sıcaklarda beni nasıl doğurdun diyordum annemin kaderini yaşıyorum 🤦♀️🤦♀️😅