Celiklibusee yaa gebeligimin ilk 4.5 ayı full istifrayla geçti cok kötüydü sonra böbreklerimde sorun yaşadım falan ama tek yaşamadığım sorun mide yanması oldu çok şükür bide ben acı ve baharat çok tüketen bir insanım hala öyle Allah yüzüme baktı ya 😅😅