Senaduyar doktorlardan hemşirelerden hepsi azarlama peşinde ve onların hataları yüzünden iki kere dikiş atıldı 3. Ye tekrar atılcaktı izin vermedim ve asla soru falan soramıyosunuz tersliyolar 1 doktor ilgilenmek yerine 5 6 doktor birden ilgileniyo hepsi ayrı ayrı muayene ediyo 1 kişi anlayamıyo yer yok diye de beni sabahtan geceye kadar yatarak beklettiler ve doğumu zorlaştırdı