Senaduyar ben bir kere kontrolüne gidebildim gayet de memnun kaldım diğer devletlerden daha güzel ilgileniyorlar gerçekten ama sorun şu ki randevu kesinlikle bulamıyorsun her gün defalarca kez alarm kurup bakmama rağmen bulamıyorum😕 gerçi yanlış bilmiyorsam son aylarında randevusuz direk iğreniliyormuşsun ne kadar doğru tam emin değilim onu son aylarıma girince görücem. Bende o hastanede doğum yapıcam inşallah 🙏🏻