Umutlabekleyis Valla benim doktorum bana yatma dedi normal devam et dedi ben herşey yaptım ev işimzde herşeye normal devam ettim kan dolaşımı olması lazım demişti doktor ma her doktor farklı
Funda___46 Umutlabekleyis bana doktorum birsey demedi ama ablam olmustu ona yat demişlerdi bide etrafimdakiler falan hep dikkat et dedigi icin riske atmak istemedim açıkcasi
Melike3535 Funda___46 Rabbım gönlüne göre versin adet tarihini bekle 1 gün gecerse hemen kan ver öncesinde verme negatif çikiyo çünkü
Funda___46 annesinin_beybisi gideceğin yolu falan söylersin canım doktorlar bizden daha iyi bilir tabi ama mantiken düşünürsek sarsılırsın yani demi
Funda___46 Melike3535 izmire gidecektik ama tam test gunune falan denk geliyor tuttuysa zaten gitmem heralde ama eşim mutlaka gidecek 12. Gün kan versem belli olmaz mi umarim tutmuşturda tutmadiysa da gider kafa dağıtırdım
Melike3535 Funda___46 ben 11. Günü dayanamayip kan verdim negatif çıktı çok ağladım ağrım vardı adet olcam dedim hep adetim 1 gün geçti gittim kan verdim 10.47 çıktı bende izmirdeyim 😊
Melike3535 Funda___46 ogrendikten sonra gebeligimi kahverengi kanamam oldu 12 hafta boyunca yine yattim hep çok dışarı çıkmadım progestan kullandm 12 hafta sonunda bitti kanamam suan 23 haftaligiz bi sıkıntım yok