Funda___46 iki defa yaptırdım ikisindede aynı regl sancısı çektim. İlk ay olmadı ama ikinci ay oldu. Hakkınızda hayırlısı ama bunun yöntemi kafaya takmamak. İlkinde yattım hep düşündüm ama olmadı, ikincide hiç yatmadım kendimide şartlamadım hep ev işimi yaptım normal hayatıma devam ettm ama tuttu. Nasip kısmet işi. Allah tez zamanda sizede versin inşaallah