Denizesin EsrSvm bende bu ay aşılama için regli olmayı bekliyorum reglim 2 gün gecikti igneleri falan aldım regli olurum giderim diye bekliyordum ama hala birşey yok olursam adetinin 2.gunu gel dedi doktorum inşallah güzel haberler aliriz
Nymphadoraa annesinin_beybisi kimyasal gebelikten sonraki ay kendiliğimden hamile kaldım ama 12. Haftada kalbi durduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım. Ondan üç ay sonra yine kendiliğimden hamile kaldım ve iki ay önce doğum yaptım çok şükür.
Melike3535 annesinin_beybisi devlet hastaneleri öyle malesef bende bi hap için bi kan vermek için çok gittim bende sonuc güzel olunca unutuluyo hersey 😊 adetli cagirdiysa muaynede etcektir bana bakmistilar
annesinin_beybisi Nymphadoraa iyi bari canım sonu güzel bitmiş sevindim senin adına baya çekmişsin ama en azından yeniden hamile kalabiliyosun
Minnak-kalbim annesinin_beybisi normal aşılamaya göre tutmasin daha yuksek yöreye şehire göre fiyat degsyr bnm olduğum yer anezteli 3200 aneztesjz de 2800du özel muanesi olan doktor da 2 500 du tabi ilaç hariç
Melike3535 Funda___46 Rabbım gönlüne göre versin adet tarihini bekle 1 gün gecerse hemen kan ver öncesinde verme negatif çikiyo çünkü
Funda___46 annesinin_beybisi valla kesin birşey soyleyemem ama canim dikkat etmek gerekiyor diyorlar yol sıkıntın olmasaydi keşke asilamadan sonra 25 yattim hastanede sonra arabayla eve geldim yattim bizim imkanlarimizds sıkıntı yoktu işte hastane bize yakin arabayla 10 dk sürmüyor
Ergen50 Funda___46 çok güzel haberler sizin olsun inşallah bende aşılamayla gebe kaldım şuan 27 haftalık olduk o hisler psikolojik kafan rahat olsun inşallah tutmuştur çok dikkat etmen lazım ben hep yattım sadece tuvalet ihdiyacı hemde sıcak ayda yaptıran çok iyi olmuş
Funda___46 Ergen50 inşallah canim benim ilk 5 gün bende ayni sekilde yaptim sadece lavaboya gittim geldim ama yata yata sırtım agridi evde dolanıyorum zorlamadan ev işi yapmadan
Ergen50 Funda___46 çok iyi olmuş ama yinede çok iş yapma ben hemen hemen 3 ay yattım annemde kaldık hep sırt üstü yattım ilk 15 gün sonra normale döndük ama yinede çok eğilme uzanma ağır kaldırma özelliklede strese hiç girme derim bu arada maraşlımısın
Funda___46 Ergen50 markaside sermin şekkeliye yaptirdim daha öncede megaparka gidiyordum orda kuŕtaj oldum ama asilamada anestezi vermiyorlar ya doktordan cekindim birazda