Funda___46 canım 12gun acile gidip kan testi verebilirsn ayrıca kafana takmamaya çalış herkeste aynı olmaya bilir bizim akraba etti kız adet sancısı kaşık ağrısından duramyrdu ama nssi değilmiş tutmadı bn ilkinde tuttu ama ben hiç takmadım pazara çarşıya herşeye gttm ağrım da çoktu hatta progestan kullndm sabah akşam cipli asilamaydj bnm bide doktorum üstten ultrason a bakıp öyle aşılama etti idrara sıkışık şekilde aşılamadan 25dkka snra idrara ciktjm çok şükür tuttu. Nssip yani