İlk gebeliğimde avent in cam biberonunu almıştım ama kızım sadece anne sütü aldı 9.ayımda işe başladım sağdım ama o saatten sonra da biberon tutmadı maalesef biberonlar kaldı 5 yıl oldu şimdi oğlum olcak biberon başlıklarını değişeyim dedim Allahım sadece bir başlık 150tl civarı 🥴 neyse bir doğsun ihtiyaç belki olmaz diye bekliyorum