Meraklibiri HappyMom kızım 1 yaşında Chicco kulkaniyoruz ilk avent almıştım sonra emziği yirtildi emzik bulamadım sipariş ediyorum 3 kerenfarkli emzik geldi ve fiyatları cok fazla Chicco bu konuda en mantiklisi emzik fiyatlari pahalı degil yirtilma durumunda yedek emzik sipariş verirken de hiç sorun yaşamadım
Shnern Oğlumda Dr Brown almıştım gaz için ama kullanmak nasip olmadı 3 yasa kadar emdi o yüzden birisi büyük birisi küçük idi setini almıştım şimdi duruyor inşallah kızıma nasiip olursa kullanırım yoksa kutusunda durur.
Aycaccelik Hacerdnc kız yok sütün geldikçe kabul eder bakma bi çok kişi hemen alışır diyor ama alakası yok sem o 2 gün pompa çekerek sütünü indir aynı seviyede zaten sütün gelecek bebek hem kokunu hem sütünü isteyecek
MerveNur- Mamajoo ilk hediyem setinden aldık sıkıntı yaşamazsam kararınca kullanmak istiyorum bakalım
Birann zaydn canım emse bile bazen bı kaç saat bile olsa bı yere gidip gelsen sağıp vermen lazım. Sen al bence bulunsun mutlaka ihtiyacın olacak
benaslindayohum gamzosgamzos benim kizimda 2 aylik hic memeden emmemisti hep biberondu artik iki uc öğün meme vermeye basladim ve hemen tutuyor mememi belki baska sebebi vardir bende avent kullaniyorum
gamzosgamzos benaslindayohum Başka sebebi olmadığına eminim malesef tabi her bebek red yapacak diye birsey yok ne güzel sanslisiniz ama usttede belirttiğim gibi aventten başka biberon bile kabul etmiyor 19 aylık olduk 🤦
gamzosgamzos benaslindayohum aman inşaAllah hiç red yapmaz canım asla bir annenin o reddi yaşamasını istemem inşaAllah doya doya iki yaşına kadar emmek nasip olur 🤲