Susamtanem2 can hastanesi, dr. Şükrü ye gidiyorum. Memnunum, tavsiye ederim. Mayısda sorduk 4750 tl dediler doğuma normal,sezaryan fark etmez. 1 gece kalmali, 1 refakatci ile. Fotograf dahil degil, isterseniz ekletiyorsunuz.foto paketleri 500tlden basliyordu. Çarşamba kontrol var, fiyatı soracağım tekrar haber veririm isterseniz.