Elf3535 inan baktım biliyorum çünkü ben 3 sene önce de kızımı orda doğum yaptım şimdi de 8 aylik oldum son hafta hergun bakıyorum çözemedim alarm da kurmuştum eskiden msj geliyordu bu ay msj da gelmedi sağlık olsun ozele de gidiyorum aynı zamanda o yüzden direk ozekw götüreceğim sonuçları bı de bana sadece ayın 2&3 u uyuyordu sanırım 5-6 si açılmış